Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehdääkö teillä tulevana isänpäivänä jotain erikoista?

Vierailija
03.11.2007 |

Suunnittelin laittavani jotain erikoisempaa ruokaa ja tietty kakkua miehelle ja lapsien kanssa askarrella kortin. Miehellä kun sattuu olemaan vapaapäivä isänpäivänä. Ja mitä mies tekee, kun kyselin että " jos laittaisin jotain..." " Se on kuule isänpäivä, hänhän saa tehdä mitä haluaa" . Lähtee siis harrastukseensa koko päiväksi. Alkoi jo naurattaa, vitsi kun mun mies on täys VITSI!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hänen toivomansa lahja, siis omaa aikaa=). Sunnuntaina sitten on lasten juhla, saavat antaa lahjansa ja syödään jotain hyvää. Jonkun kakun varmaan väsään.

Vierailija
2/3 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohti mies sen, joten minä unohdan isänpäivän

Ja miehen 30-vuotis synttärit voisin kanssa unohtaa, ne ovat tässä kuussa. Ei hän muistanut minunkaan synttäreitäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva juttu, varsinki ku lapset pieniä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi