Lue keskustelun säännöt.
Pelkäätkö jonkun läheisen kuolemaa?
Kommentit (4)
lapseni tai mieheni, jopa omaani. Olin juuri synnyttänyt kuin anoppi kuoli. Siinä hormonimylläkässä se oli varmaan liikaa. Kuolemanpelko jäänyt pitkäksi aikaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei tarvis pelätä sen päähänpistoja...
Isäni kuoli muutama viikko sitten, mutta äitini on vielä todella hyvässä kunnossa.
Lähipiirissä on kolme sairasta vanhusta, joiden olisi jo aika mennä.