Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkujouluihin farkut jalassa?

Vierailija
15.12.2007 |

Onko liian arkisen näköstä. Ja joku " juhlava" toppi? Vai pitäskö olla jotkut suorat housut yms?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin meidän pikkujouluissa farkut + toppi -yhdistelmässä ja olin varmaan joukon juhlavimmin pukeutunut. Muilla tyyliä farkut ja huppari. Joissain porukoissa sen sijaan pikkujoulut = pikkumusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän