Lue keskustelun säännöt.
Kenellä silikonit tai tunnetko ketään kellä olisi?
03.11.2007 |
Nyt kun on jo aika yleisiä,niin onko sinulla tai tunnetko ketään kellä on?
Missä on laitettu,milloin ja mitä maksoi?
Mikä oli koko alkujaan ja mihin kokoon isonnettiin?
Itse tiedän vain kaverien kavereita joilla on.
Haluaisin ASIALLISTA tietoa!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla