Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en VOI sille mitään, että arvostan korkeasti koulutettuja enemmän kuin muita.

Vierailija
21.12.2007 |

Aina pystyn järkeilemään, että kaikkia ammatteja tarvitaan ja on todella hyvä, että me kaikki teemme hyvin sitä työtä josta pidämme jne. mutta silti aina huomaan arvostukseni kipuavan astetta ylemmäs, kun kuulen että ihmisellä on korkeakoulututkinto.



Anteeksi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Minun arvostukseni ihmistä kohtaan nousee aina kun huomaan ihmisessä viisautta. Sinussa en sitä huomaa. Anteeksi.

Vierailija
2/9 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä onneksi valmistuin just maisteriksi ja nyt kun olen parempi ihminen niin voin piereskellä työttömänä sohvalla hyvällä omallatunnolla. ps. Asun KERROSTALOSSA (vuokralla!!!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittelijäisyyttä ja kykyä luoda jotain omaa. Minua lähinnä oksettaa esim. kirurgit joiden kanssa olen joutunut pakosta työskentelemään...

Vierailija
4/9 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


No....ihan sama onko porvoosta tai ei, paljon ei ap:lla polla säteile.

Vierailija
5/9 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja monasti kunnianhimoakin keskivertoa enemmän.



Mitä te mammat taas jeesustelette? Fakta mikä fakta! Kaikki voivat taloudellisesti hankkia korkeakoulututkinnon nykyajan Suomessa, mutta kaikki eivät vain, no, pysty.

Vierailija
6/9 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" No totta kai! Sehän tarkoittaa, että ainakin älyä sillä tyypillä on

ja monasti kunnianhimoakin keskivertoa enemmän. "





Samaa mieltä :) T: 3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Mmmmm.....no jooo. Voit olla oikeassa. Hirveän iso osa ihmisistä kyllä arvostaa enemmän rahaa, valtaa, arvoa ja asemaa kuin ihmistä sinänsä.



Pappi, lääkäri, Johtaja, ylipäätään varakas ja/tai valtaa jollakin tasolla omaava ihminen on ihmisten palvottavana. Vaikka eivät myönnä sitä, kyllähän tuon " mukamasparempian" ihmisten kumartelemisen näkee kauas.



Ja siinähän se vitsi onkin, että vaikka olisit kuinka korkeasti koulutettu ja hyvin toimeentuleva paremmissa piireissä sukkuloiva moniosaaja, voi pääkoppelo olla mätää täynnä. (Tai sitten ei ole :D...mutta VOI olla)



2

Vierailija
8/9 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


No totta kai! Sehän tarkoittaa, että ainakin älyä sillä tyypillä on ja monasti kunnianhimoakin keskivertoa enemmän.

Mitä te mammat taas jeesustelette? Fakta mikä fakta! Kaikki voivat taloudellisesti hankkia korkeakoulututkinnon nykyajan Suomessa, mutta kaikki eivät vain, no, pysty.

Kyllä multakin älyä löytyy, mutta ei kiinnostusta. Oletteko sitä mieltä, että kunnianhimo on jotenkin tavoiteltava juttu? Mä ainakin olen iloinen, etten ole kunnianhimoinen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


ja monasti kunnianhimoakin keskivertoa enemmän.

Mitä te mammat taas jeesustelette? Fakta mikä fakta! Kaikki voivat taloudellisesti hankkia korkeakoulututkinnon nykyajan Suomessa, mutta kaikki eivät vain, no, pysty.

No, kommentoin silti.

Älyä ja kunnianhimoa? Työllä, ammatillako älykkyys ja kunnianhimo mitataan? Onko kunnianhimo hyve? Miksi? Jos ei ole kunnianhimoa, onko sellainen henkilö tyhmempi, huonompi? Mitäpä jos kunnianhimoa on, mutta se suuntautuu muuhun kuin palkkatyöhön?

Ja se...että kaikki eivät halua hankkia korkeakoulututkintoa vaikka oletettavasti pystyisivätkin. Juu juu, näin on.

2