Lue keskustelun säännöt.
Tiedätkö ketään, joka olisi tullut raskaaksi sellaisessa vaiheessa kiertoa, jolloin
21.12.2007 |
ovulaation ei olisi teoreettisesti pitänyt tapahtua?
Kommentit (3)
Onko mulla mitään mahiksia raskautua, kun rakastelu on kp11?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
siis mies luottaa varmoihinpäiviin ja onkin ollutihan tehokasta jo 4 vuotta, mutta mä tahtoisin sen iltatähden...
Raskauduin itse kp30.