Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Akateemisia paikalla? Kuinkas hurisee?
21.12.2007 |
Täällä hieman viiniä ja joulunalusrentoilua miehen kera. Koti on siisti ja työhuolet hetkeksi poissa, ihanaa. Joulun jälkeen loppusuora töissä ennen seuraavaa äitiyslomaa. Nyt siis vain rentoilua. :)
Ihanaa joulun aikaa kaikille!
Kommentit (6)
tosin meikäläisillä on nyt niitä työ kiireitä....
Joten mukavaa joulua sinne.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
hyvä huomio! :) Mulla on ihan sitä marketin pahaa alkoholitonta Carl Jungia, miehellä Torresin Coronas...
huomasin vaikken ole akateeminen;) Hauskaa joulu!
5
Valmistelut hyvällä mallilla ja lasten jouluiloa innolla jo odottelen.
Joulupäivä menee töissä, mutta onneksi näitä pyhiä on nyt monta.
Rauhallista joulua kaikille!
Alue: Aihe vapaa
Mies sai juuri varmuuden yliopistolta tutkijanpestin jatkumisesta taas nykäyksen eteenpäin. Pätkätyöt rassaavat, mutta sitähän tämä nykyisin on.