Lue keskustelun säännöt.
Harrastuskysymys:
06.08.2007 |
Onko liikaa jos ekaluokkalaisella on samana iltana sekä muskari, että liikuntaharrastus? Lapsi on kotona koulupäivän jälkeen ja nämä harrastukset sattuvat valitettavasti samalle päivälle...
Tietty voi toisen lopettaa, jollei lapsi jaksa, mutta onko jollain kokemusta aiheesta?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla