Lue keskustelun säännöt.
Lapselle nimeksi Elari?
Kommentit (2)
keskusteluja
keskustelua yksin- ja yhteishuollosta.
Siellä väännetään asiaa siitä minkä suuruisia elareita kukin saa ja mitä voi vaatia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos sinä mietit täällä tollasta, niin ei sulla ainakaan miestä ole! Ei menis varmasti isälle läpi tollanen nimiehdotus.
.. Joten veikkaan että Elari on isätön. Eli elarit Elarille maksaa todennäköisesti kunta.