Lue keskustelun säännöt.
Uskaltaisitko yrittää vauvaa kun ovis on nyt ja antibiootit menossa, buranaakin olen ottanut mooonta viikon ajalla
01.09.2007 |
Onko tässä vaiheessa mitään väliä tällä? Sinänsä ei kait mittään estettä, mutta mistä näitä koskaan tietää..... ;)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Särkylääkkeiden on muuten todettu heikentävän hedelmöittymismahdollisuuksia.