Lue keskustelun säännöt.
Uskotko, että oma äiti nukutti Maddyn ikiuneen?
07.09.2007 |
Sitähän kaiketi nyt epäillään. Olikohan tarkoitus vaan varmistaa, että saavat syödä illallisensa rauhassa?
Kommentit (3)
Olen ollut niin ahdistunut tuon pienen tytön puolesta, kun kuvitellut häntä sarjaraiskattavan jossain. Ja kun itselläni on ihan samanikäinen tyttö.
Toki tuntuisi toosi oudolta, että vanhemmat olisivat sen tehneet kaiken tuon kampanjoinnin jälkeen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Häntä kyllä kuulusteltiin vähän aika sitten, mutta lehtien perusteella häntä nimenomaan ei epäillä syylliseksi.