Lue keskustelun säännöt.
Ihan vitusti nyt kyllä ärsyttää... Mies ystävälläni oli vp
07.09.2007 |
ja lupasi hoitaa lastani tämän päivän lapsi oli kipeänä. Ja mitä olikaan ukko tehnyt ... raahannut kipeää lasta ympäri kyliä asioilla.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onneksi edes sen verran vastuuntuntoa ettei jättänyt yksin!