Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että :( Meidän 2-kuisella

Vierailija
24.07.2007 |

on ollut mahavaivoja nyt jonkun aikaa, hirveesti on ilmavaivoja mutta kakkaa ei tule. Äsken oli niin tuskaisen oloinen, että päätin mitata kuumeen takapuolesta. Sittenhän sitä kakkaa tulikin, monen päivän edestä :/ Syönköhän minä jotenkin väärin? Eihän tuo normaaliakaan ole että suoli toimii vain avittamisella.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähän aikaa sellaista " tylsää" ruokaa, jossa on paljon kuituja.

Vierailija
2/3 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisella tuli kakkaa paljon useammin mutta tämäkin on kuulemma ihan normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avittelin 2-3krt/vko kuumemittarilla. Nyt on normaali kakkaaja 3½ vuotiaana, ei pidätysongelmia, vaikka moni niistä pelottelee vanhempia jotka kuumemittarilla jeesailee.



Homoksi tekemisen näemme sitten aikuisena, tästäkin kun peloteltiin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän