Lue keskustelun säännöt.
Miten puhdistusmaitoa tms. kaytetaan jota ei ollenkaan huuhdella vedella pois vaan vanulla pyyhitaan? Siis kastellaanko kasvon ensin?
01.09.2007 |
Mulla on sellaista kuin VICHY purete thermale one step cleanser 3 in 1.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Levität putsarin iholle ja kevyesti hierot että meikit irtoavat, sitten pumpulilla pyyhit pois. Ilmeisesti tuon 3-1 kanssa ei tarvitsisi käyttää erikseen kasvovettä, mutta mun mielestä jää inhottava töhkä iholle jos ei lopuksi pyyhi vielä kasvovedellä. Tykkään käyttää enemmän poispestäviä putsareita.