Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten puhdistusmaitoa tms. kaytetaan jota ei ollenkaan huuhdella vedella pois vaan vanulla pyyhitaan? Siis kastellaanko kasvon ensin?

Vierailija
01.09.2007 |

Mulla on sellaista kuin VICHY purete thermale one step cleanser 3 in 1.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levität putsarin iholle ja kevyesti hierot että meikit irtoavat, sitten pumpulilla pyyhit pois. Ilmeisesti tuon 3-1 kanssa ei tarvitsisi käyttää erikseen kasvovettä, mutta mun mielestä jää inhottava töhkä iholle jos ei lopuksi pyyhi vielä kasvovedellä. Tykkään käyttää enemmän poispestäviä putsareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi