Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka tänä iltana syövät ja herkuttelevat koska on paha mieli? :o/

Vierailija
25.08.2007 |

Kävin Lidlissä ja ostin karkkia, jäätelöä, sipsejä ja dipin sekä kermaviilin. Niin, ja keksejä, kääretorttua... :oS



Jotenkin vaan tuli niin syvästi paha mieli kun jälleen kerran huomasin ettei kukaan halua kanssani mihinkään lähteä. Olisin halunnut lähteä pitkästä aikaa vähän tuulettumaan, mutta kun en saa kaveria mistään ja yksin on niin vaikeaa jo käytännön syistä mennä.

Tunnen itseni niin yksinäiseksi. Varmaan kukaan muu ei tiedä tätä pohjatonta yksinäisyyden tunnetta :ó(

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla