Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikeuttaako masennus raskaaksi tuloa?

Vierailija
24.07.2007 |

Luin jostain, että naisen masennus pitäisi hoitaa pois ennen raskautumista. Luonnollinen selitys tälle tietysti on, että voi pahentua jne. Mutta tietääkö kukaan, vaikeuttaako masennus raskaaksi tuloa?

Itsellä lievä masennus ja esikoista yritetty kohta 9 kk. Ajattelin aloittaa masennuslääkkeet sitten, kun vauva syntynyt, mutta eipä tule tärppiäkään.



Ja tämä, etten tule raskaaksi lisää masennusta...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli aivan hirveät stressit päällä.

En tiedä mikä teidän tilanne on, mutta käykää tutkituttamassa.

Vierailija
2/5 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni tutkimuksiin päästään vasta vuoden yrittämisen jälkeen.



Kysymykseni oli siis, onko masennuksella jotain vaikutusta siihen , ettei tule raskaaksi? Vaikuttaako jotenkin hormoneihin tms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan kokeilla masennuksen hoitoa kotikonstein. Rutkasti E-epa kalaöljykapseleita.

Ekan lapsen tärppiaikoina olin tosi masentunut, enkä edes huomannut, kuin vasta tosi pitkällä ollessani koko raskautta.

Vierailija
4/5 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee luontoäidillä keinonsa katsoa, että äidillä on voimia lastaan hoidella. Hoida itsesi ensin kuntoon, niin jaksatte sitten lapsen kanssa nauttia toisistanne sillä tavalla kuin olette sen ansainneet.

Vierailija
5/5 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteessa lapseen. En siis halua syödä masennuslääkkeitä, koska silloin ei voi tulla raskaaksi, siksi ajattelin aloittaa lääkityksen sitten lapsen synntyttyä (jos silloin vielä siltä tuntuisi)





Ikää jo yli 30 v., eli kauhean kauan ei tässä voisi enää odotella...