Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pekonia pizzaan (kotona tehtyyn?)

Vierailija
25.08.2007 |

ajateltiin tehdä pekonipitsaa, mutta miten kannattaisi laittaa pekonit? Eli laitetaanko raakana paketista, vai kärtsätäänkö eka pannulla? Paistetaan pizza jokatapauksessa miltei 300 asteessa, eli kyllähän ne siinä kypsyvät, mutta onko jollain omakohtaista kokemusta miten kannattaisi tehdä? Googlella löysin vain yhden ohjeen, ja siinä pekonit tulivat juuston päälle.



Kertokaas.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko rapsakkaa pitsaa teillä...itse kyl paistaisin pekonin eka. paistetaanhan se jauhelihakin.

Vierailija
2/5 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, ollaan hommattu pitsakivi ja tehdään nykyään enempi pizzeria-tyyppisiä pitsoja, aiemmin ladottiin täytettä järjettömästi ja paistettiin varmaan miltei puol tuntia jossain parissa sadassa asteessa. Mut uusi tekniikka toimii ja tulee erittäin hyvää :) ei kuitenkaan tartte kauheen pitkään paistaa.



terveisin ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse laittaisin pekonit kypsentämättä

Vierailija
4/5 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin noin kovaan lämpöön

Vierailija
5/5 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pekonit laitettiin juuston alle, hyvää tuli. Tosin siinä juuston päällä ois tullut varmaan rapeiksi, voipi olla että jopa liian rapeiksi kun tosiaan miltei 300 celsiuksessa paistettiin. Suosittelen :)



-ap