Lue keskustelun säännöt.
Niistä elatusmaksuista. Voiko vanhemmat sopia keskenään maksun.
07.09.2007 |
Vai meneekö se jonkin lakipykälän mukaan. Jos vanhemmat sopii keskenään maksun, puuttuuko siihen joku taho mahdollisesti. Tarkoitan
lain puitteissa, uusi puoliso on sit ihan eri juttu.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla