Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niistä elatusmaksuista. Voiko vanhemmat sopia keskenään maksun.

Vierailija
07.09.2007 |

Vai meneekö se jonkin lakipykälän mukaan. Jos vanhemmat sopii keskenään maksun, puuttuuko siihen joku taho mahdollisesti. Tarkoitan

lain puitteissa, uusi puoliso on sit ihan eri juttu.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi