Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävää kun lapseni 6v sanoo joka kerta kun kieltää tai komentaa tms niin kovalla äänellä

Vierailija
24.07.2007 |

AINA! Äskenkin sanoin ettei enää katsota videoita niin vastaus oli vaan että AINA! Aiemmin sanoin ettei tänään enää pelata niin sama homma. Siis ihan kaikissa asioissa vastaus on AINA! Vaikka olisi tasan ensimmäinen kerta. Miten saisin sen lopettamaan tuon minusta ärsyttävän tavan

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa?

Vierailija
2/6 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Miten saisin sen lopettamaan tuon minusta ärsyttävän tavan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit että ottaa päähän, vaikkei siis sen kummempi sanontana kuin tuo teidän " aina" , niin oikeesti ärsyttää kun aina tulee samalla naukumisen/huudon sekaisella äänellä sama tokaisu.

Vierailija
4/6 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on nyt sisäistänyt myös kaksivuotiaamme... :(



Hävettää, kun viljelevät tietysti julkisilla paikoillakin samoja termejä. Ja meillä ei kotona todellakaan kiroilla.

Vierailija
5/6 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINA " ei saa katsoa videoita silloin kun huvittaa" AINA komennan. Sellaista se elämä vaan nyt on lapsella että äiti komentaa jne. AINA pitää hampaat pestä, AINA pitää laittaa vesisateella kumisaappaat jalkaan jne. Todellakin ärsyttää! Ap

Vierailija
6/6 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on lauseet



enkä

miksi aina minä

haluun

enpäs

joo joo joo

älä aina karju



kovassa käytössä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän