Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen tv-ohjelmat sammui viime yönä?

Vierailija
01.09.2007 |

onko digiboxia edes harkinnassa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä:) Ihana vapaus!

Vierailija
2/10 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en koko digiboksia haluaisi, mutta nuo lapset...

onko muuten joku, joka ei hanki boksia vaikka on lapsia? ja onko lapset minkä verran katsoneet telkkaria?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekniikka menee eteenpäin niin väkisin vastustetaan. Miksi teillä ylipäänsä oli televisio? Miksi teillä on tietokone? Miksei radio riittänyt?

Vierailija
4/10 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanavat nakyy viela kuten ennenkin. Boxin osta vasta kun pakko

Vierailija
5/10 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarittomuudella on ollut pelkästään positiivisia seurauksia.

Vierailija
6/10 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Tekniikka menee eteenpäin niin väkisin vastustetaan. Miksi teillä ylipäänsä oli televisio? Miksi teillä on tietokone? Miksei radio riittänyt?

Kun digiaikaa alettiin Suomessa markkinoimaan, luvattiin vaikka mitä. Totuus on kuitenkin toisenlainen. Milloin on ongelmia singnaalin lähetyksessä, milloin missäkin.

Ja puhumattakaan niistä tuhansista talouksista, joille digisignaalia ei edes saada tällä hetkellä!

Suomessa on jo valmiiksi kallis ja aikansa elänyt tv-lupajärjestelmä ja nyt vielä pakotetaan ihmiset laittamaan lisää rahaa töllöttimen tuijotteluun. Voi myös miettiä, että miten suomalaisten tasa-arvoisuus toteutuu meidän digihössötyksessämme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Tekniikka menee eteenpäin niin väkisin vastustetaan. Miksi teillä ylipäänsä oli televisio? Miksi teillä on tietokone? Miksei radio riittänyt?

Siinäpä sulle tekniikan kehitystä.

Vierailija
8/10 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä idiootteja Suomessa oikein ollaan? Valitaan sellainen digitv-tekniikka ettei edes kunnon laitteita saa, miksei voida mennä samalla kaavalla kuin muissa maissa esim. Ruotsissa? Ja järkevintä olisi ollut tehdä se analogisesta tv:stä siirtyminen suoraan HDTV:seen niin kuin esim. Iso-Britanniassa tehdään.

Kyseessä on myös kallis hankinta jos haluaa jatkaa tv:n katselua samalla tavalla kuin aiemmin. Silloin on hankittava satojen eurojen tallentava digiboksi eli tämä siirtymä ei edes ole halpa, vaikka sitä on sellaisena mainostettu. En yhtään ihmettele että moni jättää digilaitteeet hankkimatta.

Vierailija:


Tekniikka menee eteenpäin niin väkisin vastustetaan. Miksi teillä ylipäänsä oli televisio? Miksi teillä on tietokone? Miksei radio riittänyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole digibpxi harkinnassa vieläkään

Vierailija
10/10 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muutenkaan juuri katso tv:tä. Mies katsoo koneella. Lapsi on, mutta vasta 1,5-vuotias, joten ei vielä ole kerinnyt tv:tä katsella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi