Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys 2-3vuotiaiden vanhemmille

Vierailija
25.08.2007 |

Mikä on lapsen suosikki kirjoissa ja elokuvissa?

Onko kyseessä tyttö vai poika?



Meillä poika 2.5v ja muumit ja nalle puh on kova sana kirjoissa. Dvd:tä tykkää kovasti katsoa Fröberin palikoita ja puuha peteä sekä Ti-ti nallea.



Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


mutta myös esim Maija Mehiläsitä, tao Taoa, Turilasta ja Jäärää, Puuha Peteä, Tomi Traktoria...



Kirjoista menee kaikki mahdollinen, luontokirjat, autokirjat...plus tietty Richard Scarryn tuotokset. Kova sana on myös Mauri Kunnaan Herra Hakkarainen, Viikingit jne.



Vierailija
2/4 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojan kirjasuosikkeja ovat: hyppää kyytiin, pois kyydistä (vau-kirjakerhokirjoja), myyrän housut ja meidän mirri.



Elokuvia ei ole ikinä nähnytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teletapit,muumit,puuha pete ja uusin fanitus:topi ja tessu 2,kikattelee sitä ihan sikana!=) poika siis!

Vierailija
4/4 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV/DVD: Pingu, Mikki Hiiren kerhotalo ja Nalle Puh.

Kirjat: Muumit, Nalle Puh ja pingviiniaiheiset kirjat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän