Lue keskustelun säännöt.
gallup: mikä on paras sänky?
24.07.2007 |
meillä harkinnassa uusi sänky ja hittos soikoon että onkin vaikeaa! apuja, siis!
Kommentit (2)
tai messuilla oli geelisänky. Se oli ihan mukavan tuntuinen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
180 levee Ekornes svane jenkkisänky. Ja on niin ihana, että muualla nukkuminen on yhtä tuskaa. Tulee aina ikävä omaan sänkyyn.