Lue keskustelun säännöt.
Pitäis lähteä töihin, mutta...
31.08.2007 |
Ei millään haluais. Olen tehnyt mokan työtehtävissäni ja tiedän että yksi " mukava" työ" kaveri" katsoo asiakseen pitää puhuttelun... Ahdistaa jo valmiiksi mennä sen eteen haukuttavaksi, vaikka moka ei ole suuren suuri eikä työkaverini ole esimiesasemassa, jolloin ei mielestäni ole myöskään oikeutettu pitämään puhutteluitaan. Se on vaan niin inhottava ihminen ja saa mut (ja monta muutakin) usein itkun partaalle...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nyt mä meen. Pitäkää peukkuja etten ala märisemään sen ämmän käsittelyssä:)