Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäis lähteä töihin, mutta...

Vierailija
31.08.2007 |

Ei millään haluais. Olen tehnyt mokan työtehtävissäni ja tiedän että yksi " mukava" työ" kaveri" katsoo asiakseen pitää puhuttelun... Ahdistaa jo valmiiksi mennä sen eteen haukuttavaksi, vaikka moka ei ole suuren suuri eikä työkaverini ole esimiesasemassa, jolloin ei mielestäni ole myöskään oikeutettu pitämään puhutteluitaan. Se on vaan niin inhottava ihminen ja saa mut (ja monta muutakin) usein itkun partaalle...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä meen. Pitäkää peukkuja etten ala märisemään sen ämmän käsittelyssä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi