Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi te poikien vanhemmat

Vierailija
24.07.2007 |

teette vitsiä siitä että nyt pojat iskee tyttöjä, vaikka kyse olisi oikeasti vain siitä että kaksi 3-vuotiasta, tyttö ja poika esim halaavat? Olen ihan pettynyt että vieläkään maailma ei ole menossa tasa-arvoiseen suuntaan. Lapset nimittäin imee esimerkkejä omasta ympäristöstään.



Tarviiko jo pienten lasten toimia seksuaalistaa väkisin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. " meidän maijalla on ensimmäinen poikaystävä päiväkodissa"



No joo, kyllä mua ärsytti myös tossa vähän aikaa sitten kun kaverini oli tulossa meillä viikonloppua viettämään. Kävin hakemassa hänet 100 kilsan päästä. Meillä molemmilla on on samanikäiset isot lapset (13-vuotiaat). Mulla tyttö ja kaverilla poika.



Kaveri sitten olisi halunnut pojan mukaan. Sanoin pojalle, " tuu vaan äidin mukaan" ja sitten se tsoukki, " pääset nukkumaan " Liisan" viereen" Tää Liisa on mun tyttö. Mun oli pakko heittää siihen että, " eiköhän sitä pitäsi kysyä " Liisalta" kenet se viereensä ottaa.



Mun poikaan joka on 5-vuotias, on päiväkodissa ihastunut eräs pikkutyttö. Se kuulema ruokapöydässäkin julistaa miten on rakastunut " mattiin" . Poika ei siitä kuulema pahemmin tykkää, näin olen päiväkodin henkilökunnalta kuullut. Että osaa ne tytötkin hyvin avoimesti ilmaista ihastuksensa.

Vierailija
2/12 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuisen huumorintajua ei olisi pahitteeksi - tyttöjen (huomaa KAIKKIEN) vanhemmille ;-))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja harvoinpa sitä tyttölapselle sanotaan ja kehutaan, että tuleepa tästä tytöstä vielä miestennielijä jne.. Poikia kehutaan naisten hurmureiksi pienestä pitäen... :(

Vierailija
4/12 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin usein, että näinkö pienenä tämä poikien vokottelu alkaakin :)

Vierailija
5/12 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toikin voi olla niin kamalan vakavaa...

Vierailija
6/12 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se vetää hiekkiksellä turpaan kaikkia.



kun pojat on poikia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pojat saavat rauhassa terrorisoida kaikkia tyttöjä, jotka vaan rauhassa istuu ja kärsii. Me poikien vanhemmat istumme kauempana ja nauramme aina koko tilanteelle. Se on meidän päiviemme ilo. Tytöt sitten yrittää pärjätä kun meidän poikamme kiusaavat ihan koko ajan. Me poikien vanhemmat emme ole koskaan kasvattaneet poikiamme, emmekä kasvata!



Vähän suhteellisuudentajua, kiitos! T. Pojan äiti

Vierailija
8/12 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Kaikki pojat saavat rauhassa terrorisoida kaikkia tyttöjä, jotka vaan rauhassa istuu ja kärsii. Me poikien vanhemmat istumme kauempana ja nauramme aina koko tilanteelle. Se on meidän päiviemme ilo. Tytöt sitten yrittää pärjätä kun meidän poikamme kiusaavat ihan koko ajan. Me poikien vanhemmat emme ole koskaan kasvattaneet poikiamme, emmekä kasvata!

Vähän suhteellisuudentajua, kiitos! T. Pojan äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voinkin opettaa pojalleni jonkun uuden hienon jipon, josta ei edes jää kiinni.

Vierailija
10/12 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki tietää, miten Suomen miehiä kasvatetaan!. Höh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ppäiväkodissa on hieman cvanhempi tyttö, jonka kanssa he leikkivät paljon yhdessä. Myös halailevat, pussailevat ja painivat hiekkalaatikossa. Tyttö on sanonut menevänsä isona naimisiin poikani kanssa. Poikani tykkää tytöstä selvästi. En seksualisoi lastani kertoessani sinulle humoristisessa mielessä poikani ensimmäisestä ihastuksesta ja tyttökaverista. He eivät seurustele, tietysti vanhempina tiedämme sen-minusta on lapsen seksualisoimista pikemminkin se, että sinä vedät ironiasta ja huumorista noin pitkälle meneviä johtopäätöksiä.

Vierailija
12/12 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meidän naapurin 5-vuotias tyttö yrittää vokotella mun viatonta 6-vuotiastani. Kaikenlaisia vaaleanpunaisia kirjeitä lähettelee, lahjoja antaa ja pihalla pakottaa poikani LEIKKIMÄÄN KOTIA! Olen yrittänyt pojalle sanoa, ettei ole pakko suostua, että leikkii vaan sotaa jos haluaa, mutta niin on pikkuraukka jo tossun alla ettei uskalla.



Ja tytön äiti vaan naureskelee, että voi kun se meidän xxx niin tykkää teidän pojasta eikä tajua mitä hallaa se tekee meidän kasvatustyölle, jonka tavoitteena on kuitenkin aina ollut rambomainen yksinään pärjäävä sankarismies.