Lue keskustelun säännöt.
Minkä takai laihduttaessa elimistön liaat nesteet lähtee liikkeelle?
31.08.2007 |
Olen nyt kolmatta päivää uudella ruokavaliollaja maha on pienentynyt selkeästi= nesteitä lähtenyt, näin ymmärtäisin siis. Mutta miksi??
Kommentit (3)
No sama sen väliä, pääasia, että maha pienenee.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eli laihduttaessa lihakset alkaa surkastua. Siitä tulee kauheasti typpi-pitoisia kuona-aineita, jotka voivat poistua elimistöstä vain suht laimeana liukosena, ja kas ihminen kuivuu.
Joo, tää oli tosi tylsä kommenttia, ihan arvaus ja heitto vaan. Ite oon hoikka, ja huomaan, että jos yhenkin illan oon syömättä niin saan jo yöllä juosta vessasta kun olen ihan nälkiintymis-kataboliassa.
Yleensä kun alkaa laihduttamaan syö vähän terveellisemmin ja liikkuu ja juo paljon. Silloin hikoilussa suolan määrä elimistössä vähenee ja kun suolaa ei enää ole (eikä tule) yhtä paljon sitomassa nestettä elimistöön niin sen virtsaa pois.