Vauvan se eka rokotus, millaisia oireita siitä on tullut?
Siis hitsi, ekalla rokotuskerralla meni lähes tasan kaksi viikkoa että lapsi alkoi lämpöillä, sitä kestikin sitten pari viikkoa. Nyt sai boosterin samaa rokotetta ja -avot- taas sama 2 viikkoa ja pum, lämpöily tuli takaisin. Satumaako, vai rokotuksen jälkioireita? :O
Kommentit (4)
" Esimerkiksi DTaP-IPV-Hib aiheuttaa yli 39 asteen kuumeen alle prosentille rokotetuista. Jos lapselle on aikaisemmin noussut nopeasti korkea kuume rokotteen antamisen jälkeen, kuumelääkettä voi antaa ennalta ehkäisevästi seuraavan rokottamisen yhteydessä, kun annetaan samaa rokotetta."
(KTL:n sivuilta)
Sanoisin että todennäköisemmin ihan sattumaa.
nyt on kestänyt viikon, lisäksi on tullut nokkosrokkoa. Ap
Meidän lapset kun sai rakotteet, niin olivat kärttyisiä ja kuumeisia saman illan kun rokotteet olivat saaneet..
Meillä siis näin.