Lue keskustelun säännöt.
voi paska, kaikki harrastusmaksut samassa kuussa!
06.09.2007 |
jääkiekkoon 120e
salibandyyn 110e
liikuntakerhoon 70e
balettiin 90e...
milläköhän makselis?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla