Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

köytänkö puuhun ulos, jotta saa raitista ilmaa?? murkku valvoo yöt nukkuu päivät.

Vierailija
23.07.2007 |

katsoo videoita ja mesettää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani, syksyllä 16-vuotias, herää oma-aloitteisesti ja lähtee klo 7.00 töihin. Viime kesänä ei puhettakaan moisesta. Valvoi yöt ja nukkui päivät.

Vierailija
2/7 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse ihan samanlainen. Yöt valvoin ja päivät nukuin. Ei ole helppoa kun hormonitoiminta on ihan päälaellaan ja kaikki ahdistaa. Yleiseen vitutukseen auttaa uni ja lorvinta. Älä halveksu, paheksu, saarnaa ja valita. Tue, ole itse iloinen, hellittele, juttele ja soita torvella fanfaari jos se teini jotain saa aikaiseksi. Kyllä se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Olin itse ihan samanlainen. Yöt valvoin ja päivät nukuin. Ei ole helppoa kun hormonitoiminta on ihan päälaellaan ja kaikki ahdistaa. Yleiseen vitutukseen auttaa uni ja lorvinta. Älä halveksu, paheksu, saarnaa ja valita. Tue, ole itse iloinen, hellittele, juttele ja soita torvella fanfaari jos se teini jotain saa aikaiseksi. Kyllä se siitä.

Vierailija
4/7 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomahan niillä nyt on, anna tosiaan ladata akkuja. Kyllä se tahti taas muuttuu. Meillä on nuorilla sama meininki. Välillä vähän hätistelen ulos, mutta en käytä mitään pakkokeinoja enkä porkkanoitakaan. Menevät, jos siltä tuntuu. Meidän 16-vuotias ei saanut edes kesätöitä, mutta onneksi on sentään mainostenjakoa, että on pakko pari kertaa viikossa heittää oikein kunnon lenkki.

Vierailija
5/7 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehuin ja oli puulla päähän lyöty.

Vierailija
6/7 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta annan valvoa yöt ja nukkua päivät :-). Nyt on loma ja 15v on mielestäni tarpeeksi vanha säätelemään tapaansa viettämään lomaa. Tämä nuori kyllä ulkoilee päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastui masennukseen juuri samasta syystä, täsmälleen samoin toimi kuin ap:n poika. Tietysti ei varmastikaan ainoastaan siitä syystä että päivärytmi meni pyllylleen, mutta sitten hoidossa päivärytmin pysyvyyttä ja sen säilyttämisen tärkeyttä korostettiin erityisen voimakkaasti.



Toivottavasti ap:n pojan tilanne muuttuu, kunhan koulut nyt alkaa.