Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mites noi kalkit, monivitamiinit ja maitohappobakteerit menikään...?

Vierailija
23.07.2007 |

Muistelen, et jotain ei kannattanu ottaa jonkun kans, mut ei millään muistu mieleen mitkä ne oli? Oon siis taas raskaana ja vedän multivitaa, kalkki-D tabuja ja Relan maitohappobakteereja.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi