Lue keskustelun säännöt.
Mites noi kalkit, monivitamiinit ja maitohappobakteerit menikään...?
23.07.2007 |
Muistelen, et jotain ei kannattanu ottaa jonkun kans, mut ei millään muistu mieleen mitkä ne oli? Oon siis taas raskaana ja vedän multivitaa, kalkki-D tabuja ja Relan maitohappobakteereja.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla