Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helkkari mikä päivä! Varmasti poltan kohta ruuan pohjaan ja suolapurkki leviää ruokaan... :(

Vierailija
29.08.2007 |

Sekin vielä, että pph on joku hemmetin pussikleptomaani! Olen hukannut kuukauden aikana jo 4 pussia.

Käytän ihan tahallani ulkovaatteiden kuljettamiseen erikoisliikkeistä saamiani pusseja.

Eikö helkkari joka kerta pussi vaihdu johonki hiivatin Lidlin pussiksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli eilen epäonnen päivä. Koko ruoka pilalle ja

muutenkin huono.

Vierailija
2/4 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin onnistuin polttaan perunat pohjaan. Mustana oli kattila ja melkoinen hinkkaaminen, että sain puhtaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli töistä ja alkoi kokkaa

Vierailija
4/4 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaksat itsekin mokomista muovipusseista vouhkata!



Itse olen ihmetellyt ammattikorkeakoululla, kun aika monella neidillä oli jossain vaiheessa sellainen pikkuinen käsilaukku ja sitten kansiot ja lehtiöt ja muut isot tavarat erikseen jonkin muotiliikkeen pussissa tai trendikkäässä (?) kangaskassissa (minä käytän sellaisia kauppakassina). Ei voi hankkia riittävän isoa koululaukkua? Nyt on sentään onneksi muodissa ne hieman liiankin isot väskyt, niin sinne mahtuu mappi mukaan...



Itse käytän reppua. Se on paras vaihtoehto hartioilleni, kun paino jakautuu tasaisemmin.