En arvostele toisen ulkonäköä, mutta ihmettelen suuresti, miten joku haluaa näyttää tältä:
- alaspäin kapenevat kangashousut
- alhaalta ylös asti napitettava, suora " mummomallinen" neuletakki, jossa isot kultaiset napit
- umpinaiset kasarimalliset kävelykengät
- polkkatukka, jakaus keskellä
- 90-luvun alun malliset, poskipäitä koskettavat silmälasit, joissa kullanväriset sangat
- pitkäolkaiminen nahkalaukku
Ja ikää tällä ihmisellä noin 25 v. En ymmärrä.
Kommentit (9)
Minusta 80-l. loppu ja 90-l. alku ovat pahimpia. ;) Harmi kuin 70-luku on jo out. Niistä vaatteista tykkäsin, samoin 80-l. alun!
ap
Sen verran kyl oon epämuodikas, etten kertaakaan ole tunkenut housun puntteja saappaiden sisään.. Musta se on kans ällön näköistä, enkä ole tottunut siihen. En mä edes tiedä onko se enää kovin muotia mut jotenkin tulee mieleen joku 80-luku sellasesta... -4
Vierailija:
Sen verran kyl oon epämuodikas, etten kertaakaan ole tunkenut housun puntteja saappaiden sisään..
En myöskään kestä legginsejä. Kylmimmät väreet aiheutuvat kuitenkin löysistä, _lepakkohihaisista_ neuleista, joiden kanssa heitetään lantiolle leveä vyö.... Yök, yök ja vielä kerran yök! ;)
ap
Videot tehty -90 luvun loppupuolella, mutta mamma on kuin suoraan -80 luvulta, ja on oikeasti oplevinaan tosi cool : ).
Ja ne tunikat missä levee vyö.. aaaaaaaaaaaaaaaargh!!!!!!!!!!
Etkö ole ikinä nähnyt mitään järkympää? höh, ei tylsyydestä paljon revitä.
Minä en ole katsonut Ti-Ti-nallea. (Kirjoitetaanko se noin?)
ap
kulkenut teininä haaremihousuissa ja sitten pultut on laitettu saappaisiin sisään. Ja sitten kaikkien verkkareiden lahkeet eli pultut piti laittaa sukanvarsien alle ja äitini inhosi tapaa ja minä rakastin. Onneksi pääsin eroon tavasta. Yksi toinen pukeutumistapa oli pitkä paitapusero johon laitettiin leveä vyö vyötärölle
saas nähdä ovatko muodissa taas
On stretsejä, niitä vanhempia adidas-vaatteita, toppakenkiä, pantoja (ulkokäyttöön). Tykkää myös pukeutua samaan väriin, siis vaikka panta, takki, housut ja lenkkarit tipunkeltaiset.... Voi ällötys. Tykkää myös kansitakeista jne jne...
Toivottavasti en itse sit jämähdä esim. 90-lukuun kun elin nuoruuttani silloin.. Heh!