Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä nälkä! Missä vika??? Tänään olen syönyt jo

Vierailija
29.08.2007 |

aamulla: kaksi palaa ruisleipää, margariinia, kalkkunaleikkeleitä, kurkkua, tomaattia ja persiljaa. Lisäksi kaksi palaa hapankorppua hillolla ja puolikkaalla banaanilla kahvin kaa.

lounaaksi kaksi grillattua kanafilettä ja paaaaaaaaaaaaljon salaattia, punajuuria ja maustekurkkua. Jälkkäriksi pari lohkoa vesimeloonia.

välipala: pari rkl suolapähkinöitä, desin kuivattuja banaanilastuja, pari palaa tummaa suklaata (89% kaakaota) ja kahvia

Olen juonut vettä reilun litran, pari kupillista yrttiteetä ja joitakin porkkanoita tossa ajan kuluksi nakertanut.

Kauhea nälkä silti! MIKSI???!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on turhia kaloreita mutta ne eivät täytä yhtään eli vaihda välipala johonkin täyttävämpään. Syö vaikka pari isoa omenaa ja se suklaa tms.

Vierailija:


aamulla: kaksi palaa ruisleipää, margariinia, kalkkunaleikkeleitä, kurkkua, tomaattia ja persiljaa. Lisäksi kaksi palaa hapankorppua hillolla ja puolikkaalla banaanilla kahvin kaa.

lounaaksi kaksi grillattua kanafilettä ja paaaaaaaaaaaaljon salaattia, punajuuria ja maustekurkkua. Jälkkäriksi pari lohkoa vesimeloonia.

välipala: pari rkl suolapähkinöitä, desin kuivattuja banaanilastuja, pari palaa tummaa suklaata (89% kaakaota) ja kahvia

Olen juonut vettä reilun litran, pari kupillista yrttiteetä ja joitakin porkkanoita tossa ajan kuluksi nakertanut.

Kauhea nälkä silti! MIKSI???!

Vierailija
2/2 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaikkea hyvää rsvaa jne, höh... onko parempaa syödä sitten omppuja?

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme