Lue keskustelun säännöt.
Hirveä nälkä! Missä vika??? Tänään olen syönyt jo
29.08.2007 |
aamulla: kaksi palaa ruisleipää, margariinia, kalkkunaleikkeleitä, kurkkua, tomaattia ja persiljaa. Lisäksi kaksi palaa hapankorppua hillolla ja puolikkaalla banaanilla kahvin kaa.
lounaaksi kaksi grillattua kanafilettä ja paaaaaaaaaaaaljon salaattia, punajuuria ja maustekurkkua. Jälkkäriksi pari lohkoa vesimeloonia.
välipala: pari rkl suolapähkinöitä, desin kuivattuja banaanilastuja, pari palaa tummaa suklaata (89% kaakaota) ja kahvia
Olen juonut vettä reilun litran, pari kupillista yrttiteetä ja joitakin porkkanoita tossa ajan kuluksi nakertanut.
Kauhea nälkä silti! MIKSI???!
Kommentit (2)
on kaikkea hyvää rsvaa jne, höh... onko parempaa syödä sitten omppuja?
t. ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
on turhia kaloreita mutta ne eivät täytä yhtään eli vaihda välipala johonkin täyttävämpään. Syö vaikka pari isoa omenaa ja se suklaa tms.
Vierailija: