Lue keskustelun säännöt.
Käykää lukeen taapero-puolelta
23.08.2007 |
" makeita välipaloja tarhassa" tms..
Huh huh tuota ankeuden määrää...
Kommentit (2)
on vähän outoa ettei 2v saa syödä samaa ruokaakuin kaverinsa. Ihan oikeesti voi jopa joutua kiusatuksi tuollaisen asian takia, mutta toivottavasti ei.
Eikös se pienen lapsen paras hoitopaikka ole siellä kotona, ei tarvitse ressata lasten välipaloista :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kiinnostaisi tietää, mikä ero on jäätelöllä ja jogurtilla? Siis mikä tekee toisesta pahempaa kuin toisesta? Jos nyt ei puhuta maustamattomasta jogurtista, missä sokeria ei ole ollenkaan...