Lue keskustelun säännöt.
Mitä laittaisin ruuaksi?
29.08.2007 |
Löytyy pekonikuutioita, pari purkkia tonnikalaa, kermaa, pala possun sisäfilettä, vähän juustoraastetta, perunoita, keitettyä spagettia, hernemaissipaprikaa. Aivo jumissa :D
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tai tonnikala - hmp-kastike pastalle