Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen ei tullut telkkarista mitään ja tänään pitäis sitten istua 18.30-22 töllön edessä,

Vierailija
05.09.2007 |

kun tulee tila, inno, sinkkuäidille sulhanen ja Greyn anatomia. On se niin väärin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on tallentava boksi. Aion nauhottaa Tilan ja Innon ja katsoa jonain tylsänä iltana, ettei tarvitse koko iltaa istua telkkarin ääressä. :)

Vierailija
2/3 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo kotona illalla. No tallentavaan digiboksiin vaan ;)



Tulihan eilen Pako

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla saattaa mennä monta päivää etten ehdi edes uutisia kattoo. Miten ihmeessä ihmisillä on AIKAA istua niin paljon tv:n ääressä??! Mulla ainakin menee illat töiden jälkeen kotitöissä, lapsen kanssa puuhatessa, lenkillä. Teho-osasto on ainoa jonka haluaisin nähdä, mutta en vaivu epätoivoon jos en ehdi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän