Lue keskustelun säännöt.
Saako/saisiko 15v tyttösi olla viikonloppuyönä ulkona aamukahteen saakka?
Kommentit (4)
Viim klo 23 oltava kotona ja silloinkin minun on tasan tarkkaan tiedettävä missä viipyy niinkin myöhään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olitko itse noin myöhään tuon ikäisenä?
Meillä on kumma tarve kiristää rajoja, joita meillä itsellämme oli nuorena...
15 v ja yksin ulkona puoli kahdelta yöllä.
Ei sillä että se olisi uhrin vika, mutta kammottaa ajatuskin että parin vuoden päästä tuo nyt 11-vuotias esikoiseni pitäisi päästää ulos tuohon aikaan yöstä =/ Jos se vaikka on nykyään ihan normaalia, että nuoret saa olla viikonloppuisin ja lomalla ulkona vaikka kuinka kauan, tai varhain, miten sen nyt ottaa.
ap
mutta ajatus tuntuu kauhealta!
Mutta, itse kylläkin olin ulkona kolmeen-neljäänkin 15-vuotiaana. Näin jälkikäteen ajateltuna, huh huh! Maailmakin oli kyllä toinen tuolloin.