Ettekö te nyt tajuu, että se Tiinan " raskaus" on käsikirjoitettu juttu.
Kommentit (22)
eihän se raskaana ollessa sais tehä mitään, joten tylsä ja hyödytön,ulos vain
Noi vauvakuvien katsomiset on liian paksua. Luulen että tämän on Tiina ihan itse käsikirjoittanut.
jos on paksuna, toivottavasti lähtee itse talosta. riippuu tietenkin siitä kuinka julkisuudenkipeä on, kumpi merkkaa enemmän odotus vai bb. sillä kyllä kai normaali nainen tahtoisi viettaa raskauden kriittiset ekat viikot jossain muualla kuin bb-talossa.
Suomen bb:hen haluttiin taas jotain uutta. Vaikuttaa tosiaan käsikirjoitetulta. Tiina ainakin tiesi raskaudestaan ihan varmasti, koska jätti kuukautissuojansa kotiin. Nyt sitten raskaustestin kanssa viivyteltiin talossa, että saadaan koko suomi keskustelemaan " ylläristä" ja jännittämään tulosta (joka tiedettiin etukäteen). Olen käsittänyt, että Tiina ei saanut kertoa muille talossa oleskeleville testin tulosta heti eli bb:llä on takuuvarmasti sormensa pelissä.
Tiina valittiin ohjelmaan ihan sen takia, että se on paksuna.
ekat viikot muka ovat erityisen kriittisiä. Minusta ensimmäisissä viikoissa ei ole mitään kummallista. Kriittiseksi ja V-mäiseksi se vaihtuu vasta raskauden lopusta.
Ja siksi yksinhuoltajan sulhasetkin on valittu suoraan rikosrekisteristä. Lööpit myy.
En usko, että tätä käsikirjoitetaan ollenkaan. On nimittäin sen verran tylsä ohjelma.
ainahan näissä reality-jutuissa on joku käsikirjoitus. Hyvää viihdettähän se kuitenkin on!
vitsi kun naurattaa Vapun " juuri saamamme tiedon mukaan" sössö siinä sunnuntain lähetyksessä ;)
Eli jos kierto on säännöllinen 28 päivän kierto, niin kuukautisten olisi pitänyt alkaa päivää ennen taloon astumista eli viime viikon maanantaina. Ei välttämättä ole tiennyt raskaudestaan. Ja kaikkihan eivät testaile heti ovulaation jälkeen raskauttaan...
Ja sille joka ihmetteli, että voiko olla käsikirjoitettu, koska on niin tylsä - tiedoksi, että olisi vielä tuplasti tylsempi ilman kässäriä.
Tietenkään kaikkea ei kirjoiteta, mutta suuri osa kylläkin.
Vierailija:
Eli jos kierto on säännöllinen 28 päivän kierto, niin kuukautisten olisi pitänyt alkaa päivää ennen taloon astumista eli viime viikon maanantaina. Ei välttämättä ole tiennyt raskaudestaan. Ja kaikkihan eivät testaile heti ovulaation jälkeen raskauttaan...
kaikenko te urpot uskotte? Mut jos se voittaa, ni tulee muksulle ihan kivan pesämuna.. ;)
Vierailija:
Vo iitku että on yksinkertaista sakkia. TIETENKÄÄN hänellä ei ole mikään kp35 tms, vaan raskaus on jo pidemmällä ja hän on tiennyt siitä tullessaan taloon -> julkisuutta.
Mutta hei! Eiköhän se lapsen syntymä uutisoida ja siitähän yksinkertaisinkin av-mamma osaa laskea, koska suunnilleen raskaus on käynnistynyt...
Vierailija:
Eli jos kierto on säännöllinen 28 päivän kierto, niin kuukautisten olisi pitänyt alkaa päivää ennen taloon astumista eli viime viikon maanantaina. Ei välttämättä ole tiennyt raskaudestaan. Ja kaikkihan eivät testaile heti ovulaation jälkeen raskauttaan...
Melko epävarmaa on tämä tuotantotiimin käsikirjoittaminen tässä vaiheessa kun raskaus on näin alussa vasta. Eri asia jos sitten käy ilmi että on jo pitemmällä.
Vierailija:
20, sinä et voi tietää onko oikeesti juonut vai ei.
Ja sinä et voi tietää, onko tiennyt raskaudesta vai ei.
Voi vee, että on taas yksinkertaista sakkia palstalla...
Vierailija:
kaikenko te urpot uskotte? Mut jos se voittaa, ni tulee muksulle ihan kivan pesämuna.. ;)
On esim. että on tulossa kevätvauva tms.
Kässäriltä haiskahtaa :((
jotka epäilevät joka ikistä asiaa ja pitävät itseään niin älykkäinä, kun muka tajuavat niin paljon enemmän!
Voi olla, että juttu on käsikirjoitettu, mutta minä en USKO että se on sitä.
Uskon todella, että yllätyksenä tuli:)
toinen vaihtoehto on, että mahdollinen raskaus on kyseisen typyn strategia pysyä talossa ja herättää huomiota.