Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ettekö te nyt tajuu, että se Tiinan " raskaus" on käsikirjoitettu juttu.

Vierailija
05.09.2007 |

Näin katsojat taas koukutettiin...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen vaihtoehto on, että mahdollinen raskaus on kyseisen typyn strategia pysyä talossa ja herättää huomiota.

Vierailija
2/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se raskaana ollessa sais tehä mitään, joten tylsä ja hyödytön,ulos vain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi vauvakuvien katsomiset on liian paksua. Luulen että tämän on Tiina ihan itse käsikirjoittanut.

Vierailija
4/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on paksuna, toivottavasti lähtee itse talosta. riippuu tietenkin siitä kuinka julkisuudenkipeä on, kumpi merkkaa enemmän odotus vai bb. sillä kyllä kai normaali nainen tahtoisi viettaa raskauden kriittiset ekat viikot jossain muualla kuin bb-talossa.

Vierailija
5/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen bb:hen haluttiin taas jotain uutta. Vaikuttaa tosiaan käsikirjoitetulta. Tiina ainakin tiesi raskaudestaan ihan varmasti, koska jätti kuukautissuojansa kotiin. Nyt sitten raskaustestin kanssa viivyteltiin talossa, että saadaan koko suomi keskustelemaan " ylläristä" ja jännittämään tulosta (joka tiedettiin etukäteen). Olen käsittänyt, että Tiina ei saanut kertoa muille talossa oleskeleville testin tulosta heti eli bb:llä on takuuvarmasti sormensa pelissä.



Tiina valittiin ohjelmaan ihan sen takia, että se on paksuna.

Vierailija
6/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekat viikot muka ovat erityisen kriittisiä. Minusta ensimmäisissä viikoissa ei ole mitään kummallista. Kriittiseksi ja V-mäiseksi se vaihtuu vasta raskauden lopusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siksi yksinhuoltajan sulhasetkin on valittu suoraan rikosrekisteristä. Lööpit myy.

Vierailija
8/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tätä käsikirjoitetaan ollenkaan. On nimittäin sen verran tylsä ohjelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainahan näissä reality-jutuissa on joku käsikirjoitus. Hyvää viihdettähän se kuitenkin on!

Vierailija
10/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitsi kun naurattaa Vapun " juuri saamamme tiedon mukaan" sössö siinä sunnuntain lähetyksessä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos kierto on säännöllinen 28 päivän kierto, niin kuukautisten olisi pitänyt alkaa päivää ennen taloon astumista eli viime viikon maanantaina. Ei välttämättä ole tiennyt raskaudestaan. Ja kaikkihan eivät testaile heti ovulaation jälkeen raskauttaan...

Vierailija
12/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sille joka ihmetteli, että voiko olla käsikirjoitettu, koska on niin tylsä - tiedoksi, että olisi vielä tuplasti tylsempi ilman kässäriä.



Tietenkään kaikkea ei kirjoiteta, mutta suuri osa kylläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Eli jos kierto on säännöllinen 28 päivän kierto, niin kuukautisten olisi pitänyt alkaa päivää ennen taloon astumista eli viime viikon maanantaina. Ei välttämättä ole tiennyt raskaudestaan. Ja kaikkihan eivät testaile heti ovulaation jälkeen raskauttaan...

Vierailija
14/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenko te urpot uskotte? Mut jos se voittaa, ni tulee muksulle ihan kivan pesämuna.. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Vo iitku että on yksinkertaista sakkia. TIETENKÄÄN hänellä ei ole mikään kp35 tms, vaan raskaus on jo pidemmällä ja hän on tiennyt siitä tullessaan taloon -> julkisuutta.

Mutta hei! Eiköhän se lapsen syntymä uutisoida ja siitähän yksinkertaisinkin av-mamma osaa laskea, koska suunnilleen raskaus on käynnistynyt...

Vierailija
16/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Eli jos kierto on säännöllinen 28 päivän kierto, niin kuukautisten olisi pitänyt alkaa päivää ennen taloon astumista eli viime viikon maanantaina. Ei välttämättä ole tiennyt raskaudestaan. Ja kaikkihan eivät testaile heti ovulaation jälkeen raskauttaan...

Melko epävarmaa on tämä tuotantotiimin käsikirjoittaminen tässä vaiheessa kun raskaus on näin alussa vasta. Eri asia jos sitten käy ilmi että on jo pitemmällä.

Vierailija
17/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

20, sinä et voi tietää onko oikeesti juonut vai ei.

Ja sinä et voi tietää, onko tiennyt raskaudesta vai ei.

Voi vee, että on taas yksinkertaista sakkia palstalla...

Vierailija
18/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


kaikenko te urpot uskotte? Mut jos se voittaa, ni tulee muksulle ihan kivan pesämuna.. ;)

Vierailija
19/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On esim. että on tulossa kevätvauva tms.

Kässäriltä haiskahtaa :((

Vierailija
20/22 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka epäilevät joka ikistä asiaa ja pitävät itseään niin älykkäinä, kun muka tajuavat niin paljon enemmän!



Voi olla, että juttu on käsikirjoitettu, mutta minä en USKO että se on sitä.



Uskon todella, että yllätyksenä tuli:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi