Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä nimestä Mango?
Kommentit (3)
että lapsen etunimeksi ei oikein mun mielestä käy.
koralle kävis kyllä se jo ehdotettu bongo kivasti.
tai jos ostat pingviinin, niin pingu, kuten lastenohjelmassa..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tai kiva yhdysnimi väliviivalla. Mango-meloni oli joskus mun suosikki jätskii
Laita mielummin Bongo!