Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ichyn tuotteet laadullisesti verrattavissa ns. merkkituotteisiin?

Vierailija
29.08.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne on kaikki aivan yhtä laadukkaita kuin lancomet summuut.

Vierailija
2/5 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla siis on positiivinen kuva heidän tuotteistaan. Harkitsin sen koti-puhdistus-hoito-pakkauksen ostamisat juuri tuossa apteekissa käydessäni. Luultavasti vielä sen haenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt käyttänyt jo useamman tuubin ja purkin heidän kosteusvoiteitaan (kokeillut erilaisia) ja olen tyytyväinen. Tosi kiva on Oligo 25.

Vierailija
4/5 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan älytöntä miettiä mitä tuotteet maksaisivat markoissa. Rahan arvo on muuttunut!

Vierailija
5/5 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutti laadukkaalta, mutta jätti mun ihon liian kuivaksi ja loppui alta aikayksikön.:/ Eli kokeiluun jäi. En huomannut mitään vaikutusta näppyihin.



Voisin joskus koettaa kasvovettä tai kuorintavoidetta samalta merkiltä toki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi