Lue keskustelun säännöt.
Meidän 5v. pojalta löytyi patti kiveksestä ,nyt pelottaa voiko noin pienellä olla kivessyöpää?
22.08.2007 |
tai mitä muuta se voisi olla :( pelottaa kamalasti
Kommentit (3)
Kyllä voi olla, riippuu mitä äiti syönyt ja juonut!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kokeile lasteni kiveksiä. Miten te muut? Pitäisköhän alkaa seurata?
eiköhän se ole harmiton rasvapatti tai suurentunut rauhanen.