Lue keskustelun säännöt.
Mitä haluat kysyä minulta, joka soittelee ja tekstaa kaverin miehen kanssa? ev
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
kaveri? Aitoko panna miestä?
ap
Mä haluaisin kysyä, miksi sulta pitää kysyä jotain.
Mies on todella mukava tyyppi ;)
ap