Lue keskustelun säännöt.
Ystävää etelä-pohjanmaalta?!
22.08.2007 |
Hei.. Olen 26wee, vasta alavudelle muuttanut.
Etsin ystäviä...
Ois kiva rupatella, lenkkeillä jne.
Kirjoittele, josko innostusta :)
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vanhempi pojista aloitti tosiaan koulun!
mulle kelpaisi lenkkiseura ja muukin seura tietysti.
Asustelen aika lähellä, mulla on 2 lasta, 3 ja 4 vuotiaat. Ja koira.
Niin ja olen 26v.
Uskaltaisitko laittaa vaikka mailiosoitteen?
Mulla on kanssa kaksi lasta samassa koulussa ja nuorempi on ekalla
Poikani ei käy koulua täällä.
Miksihän tämä ei anna lähettää osoitetta tässä?! Tulee teksti, et linkittäminen kielletty!
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Asun avoliitossa. Minulla on kaksi lasta 7- ja 3-vuotiaat pojat.