Paskaa palvelua Elisalta osa 507
Joontin juuri tekniseen tukeen yli puolituntia. Ei tulosta.
Kun soitin vaihteeseen ja annoin palautetta (taas jälleen kerran huonosta tavoitettavuudesta) sanoi asiakaspalvelija: " minulla ei ole aikaa kuunnella sinun palautettasi..."
Sitä ennen ehdotti että " laitan puhelimeen kaiuttimen päälle, hänkin on jonottanut joskus tunninkin putkeen sillä tavalla... " Great! Eikä voinut välittää soittopyyntöä, koska tekniikan pojat eivät ehdi sitäkään viestiä lukea.
Että ottaa päähän! Eivät nämä asiat ole niiden raukkojen asiakaspalvelijoiden vika, vaan koko yrityksen organsaatiossa täytyy olla jotain vikaa että lukuisista toiminnosta huolimatta hommat ei edelleen toimi. Syy on resurssipulasta, kun ei oteta tarpeeksi porukkaa töihin, eikä satsata perustyöhön, joka vie rahaa.
Vierailija:
He keitä ei ole irtisanottu ovat lähteneet itse. Jatkuvat YT:t ja huono henki ovat karkoittaneet osaajat, jäljellä on muutama markedroidi.