Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

' Sun poikas pitäis antaa takaisin samalla mitalla' puistoäiti sanoi mulle tänään.

Vierailija
22.08.2007 |

Sen poika siis hakkaa, lyö, potkii, tönii, heittää leluilla ja hiekalla mun poikaa KOKO AJAN. Mun poika ei oikeestaan tee mitään, yleensä menee vaan pois.

Tänään tän pojan äiti sitten sanoi, että mun pojan pitäis antaa samalla mitalla takaisin, puolustautua, että sen riiviö ' oppis tavoille' . Meidän poikien pitäisi kuulemma ' tapella kerran oikein kunnolla' ...

Onko asia todellakin näin? Eikö jossakin mennä vähän pieleen?? Eiks se oo vanhempien tehtävä laittaa lapsei kuriin, ei mun pojan tehtävä? Varsinkaan väkivallalla??

Eiks väkivalta lietso väkivaltaa? En usko, että tää keino lopettaisi väkivaltaisen pojan käyttäytymistä. vai?

vinkkejä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hullu akka. Hyvä ettei poikasi tappele, parempi ettei opettelekkaan. Sano se myös sille muijalle!

Vierailija
2/4 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poikani oli myös tuollainen pienenä, lähti paikalta, jos joku kiusasi. Iän/päiväkodin myötä on kyllä oppinut pitämään puolensa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eiks se oo vanhempien tehtävä laittaa lapsei kuriin, ei mun pojan tehtävä?

Jos ei äiti itse kasvata lastaan, niin sinä voit puuttua tämän touhuihin. Ei tietenkään väkivallalla, vaan puheella.

Vierailija
4/4 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ' uskalla' sanoa äidille mitään. Sanon usein kyllä pojalle, että ' lopeta lyöminen' tms. Mutta näen äitiä niin usein, käydään aina samassa puistossa jne...koen asian tosi nolona, vaikka tiedän, että pitäisi. Onhan kyseessä oma poikani ja hänen terveytensä/henkikultansa...

ap