Lue keskustelun säännöt.
pääseekö vauvanvaunuilla lähijunassa ilmaiseksi Helsingissä
22.08.2007 |
Olemme vauvani kanssa ajelleet Helsingissä bussilla ja raitiovaunulla ja se on ollut ilmaista, entä lähijunat, jos vaikka menen Malmille tai Rekolaan?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei maksa enää keravalle. Se mainitaan jo uudessa oppaassakin.