Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä vittu tota Huutiksen AUTOMAATTIA vaivaa??? ov
21.08.2007 |
Huusin yhtä kohdetta ja laitoin automaattiin summan 20 euroa. Kävin äsken katsomassa ja olin hävinnyt kohteen, toinen huutaja voitti tuon 19.5 eurolla. Siis mitä helvettiä??
Kommentit (2)
Itse korotan hintaa AINA korotushinnanp+5senttiä. Juuri siksi, että hyvällä säkällä estän jonkun toisen korotusautomaatin toiminnan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jos esim 1eur ja alkuhinta oli 50c niin esim viimeinen huuto oli 19.50 ja automaatti ei voinut korottaa 20,50 koska rajasi oli 20EUR