miksei 12/7 näy vaikka olen sen tilannut asiakaspalvelusta?
Kommentit (8)
mutta eipä vaan eilen illalla näkynyt. Ei näkynyt myöskään fakta tai discovery, eivät ole edes kanavalistalla. ääh... ja pks asutaan ;(
et olis pitäny näkyä tälläkin seudulla ja asutaan antennitaloudessa. Sillä sitten uusin tilauksen olis fakta ja discovery kiinnostanu. prkle!
Mutta nyt ei enää ollut tekstiä, en ehtinyt ennen klo 7 katsomaan.
Vierailija:
mutta eipä vaan eilen illalla näkynyt. Ei näkynyt myöskään fakta tai discovery, eivät ole edes kanavalistalla. ääh... ja pks asutaan ;(
Ei meilläkään näkynyt discovery jne ennenkuin kanavat haettiin uudestaan. koitappa sitä ap.
ei löydy, ei tule edes listaan. prkl!
pitäisikö kanavien näkyä teillä jo nyt. Meillä ei mikään kotikonsti auttanut ja kun soitettiin ja kysyttiin, niin kertoivat ettei näy ennen lokakuuta. Great.
niin toisilla paikkakunnilla näkyy vasta lokakuun alusta. Kuten meillä, valitettavasti. Ja ihan turha valittaa, eivät voi asialle mitään. Eivät myöskään ole huomanneet asiasta infota, kun mainostivat/myivät uusia kanavia...