Vkl naposteltavaa painonvartijalle?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Aina tätä. Naposteltavaa! Miten voi olla niin vaikeaa olla syömättä?
Valivali. Jotain iloa elämään.
Vierailija kirjoitti:
Suolaista vai makeaa? Valmista vai itse tehtyä?
Kaikki käy kunhan on vähän kaloreita ;)
Suosittelen pätkäpaastoa. Kun elimistö tottuu siihen, jää tämä napostelun tarve. Juuri sen napostelun eli ilman oikeaa nälkää koko ajan syömisen pitää loppua, jos meinaa ylipäänsä saada painon pysyvästi hallintaan.
Tee jotain hyvää, oikeaa ruokaa ja syö sitä kaloreiden rajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki käy kunhan on vähän kaloreita ;)
Kasviksia tomaattisalsan tai kermaviilidipin kanssa. Juureslastuja, jos haluat mieluummin sipsejä. Hedelmäsalaattia. Pirtelöä, ei tarvitse jäätelöä, banaanilla ja maitotilkalla saa saman kaltaisen koostumuksen.
Vierailija kirjoitti:
Palttoonnappeja esim. savulohen kanssa.
Aika hurjat kalorit. Ei jää sipseistä jälkeen, vaikka ravintoa toki on.
Keventäjän kannattaa mielummin olla napostelematta. Yhtä turha tapa kuin alkoholistin kohtuukäyttö lauantaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palttoonnappeja esim. savulohen kanssa.
Aika hurjat kalorit. Ei jää sipseistä jälkeen, vaikka ravintoa toki on.
No ehkä tuollaisten kanssa ei kannata syödä samana päivänä muuten ihan normaalia ateriaa, mutta oletin että kyse olisi sellaisesta iltapalan korvaavasta herkuttelusta. Rukiissa on kumminkin kuitua ja kala on terveellistä, eikä niitä ole tarkoituskaan syödä suuria määriä.
Syö ruoaksi vaikka pelkkää kasvissosekeittoa ja pari palaa ruisleipää ilman päällisiä, niin kaloreita säästyy herkutteluun. Mä suosin kovia karkkeja. Kestää kauan kun imeskelee, ei tule syötyä niin paljon. Pop cornit on huomattavasti kevyempiä kuin sipsit, jos suolaista naposteltavaa haluat. Leivonnaisista kääretorttu tai peruspulla.
Ihmettelen miksi joku joutuu miettimään tällaista... Syön joka viikonloppu sipsejä ja irttareita ja BMI 21. Syö vaikka porkkanaa.
vesimelonia/muita meloneja, kurkkua, porkkanaa, omenaa, ylipätään mitä vain hedelmiä tai vihanneksia. Monet voi pilkkoa etukäteen pieniin kulhoihin
Kerää vähän kaikenlaista syötäväksi. Esim. paprikaa, porkkanaa, kukkakaalia+ dippiä, pieni määrä tummaa suklaata, vähän juustoa, jotain ruissnackseja tms. Hyvää ja on kiva napostella eri makuja, eikä ole kovin epäterveellistä. Sitten taas jos ongelma on tunnesyöminen ja liikunnan vähyys ei siihen ruokavinkit auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina tätä. Naposteltavaa! Miten voi olla niin vaikeaa olla syömättä?
Valivali. Jotain iloa elämään.
Terveellisesti elävä ja/tai laihduttava ihminen saa nauttia ruuasta ja syömisestä, mutta olipa tilanne muuten mikä tahansa, jos alkaa suusta päästä tällaisia lauseita, kannattaa pysähtyä. Jos ruoka on ainoa ilo elämässä tai viikonlopussa, on syytä katsoa lautasen sisällön sijaan ihmissuhteitaan, harrastuksiaan, vapaa-ajan viettoaan, palautumistaan ja elämänarvojaan.
Tikkareita. Yhdessä pienessä n. 40- 50 kcal.
Tai poppareita itse tehtynä.