Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittää kaikkien lasten puolesta, jotka joutuvat kokemaan kiusaamista

Vierailija
21.08.2007 |

nimensä, vaatteidensa tms. vuoksi vain siksi, että typerät ja pinnalliset äidit opettavat lapsilleen, että jokin on rumaa tai halveksuttavaa. Lapset tuskin omasta aloitteestaa keksisivät kiusata muuten kivaa kaveria jostain hemmetin keinokuituvaatteista. Hävetkää pikkusieluiset mammat, joiden tarvitsee kokea ylemmyyttä pienten lasten kustannuksella.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan