Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Paljonko ihotautulääkärillä käynti maksaa? Onko tavallisessa tk:ssa ihotautilääkäriä?
Kommentit (3)
Yksityisellä erikoislääkärit ovat aika kalliita. Kävin viime vuonna poikani kanssa yksityisellä kirurgilla ja se maksoi n. 80 euroa (alle 20 minuutin käynti).
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos suinkin budjetti antaa myöten. Ihosairaudet on sen verran spesiaali alaa että terveyskeskuslääkäri ei paljonkaan niistä tiedä.
Minä olen vuoskymmeniä kärsinyt atopiasta ja tiedän mistä puhun.
Ihosairaudet pitkittyessään on tosi hankalia ja voivat johtaa jopa sairaalahoitoon eli ei kannata vähätellä.
Alue: Aihe vapaa
jossa kattoi ihon ja laittoi lähetteen ihotautiklinikalle... silloin olin alaikäinen joten ei maksanut muistaakseni mitään.. oisko ollu poliklinikka maksu..